dimecres, 10 de desembre del 2008

encara (no és cap capital turca)

torno a passar per davant.
torno a repassar les paraules i em miro les cicatrius.
les acaricio, les paraules, amb la llengua, les dents i la ment.
les acaricio, les cicatricius, amb les mans, la vista i la ment.
elles em recorden què hi faig aquí palplantat.

unes m'encoratgen, les altres em tiren enrere, de vegades s'hi posen d'acord.
faré cas a les altres.
avui tampoc m'hi acostaré.

has de fer coses.

millor deixa-ho córre, em sento dir, però demà tornaré a passar davant seu -i com no fer-ho si la desitjo!-, i potser ens veurem, i potser l'escoltaré ballar entre les seves paraules, i potser l'estimaré rere les mirades, i potser ens besarem furtivament i passional, fins que un dels dos hagi de marxar i, entre carícies i amanyacs, ens prometrem que no tornarem a obrar així.
que no ens tornarem a veure.
que fugirem junts.



...y aún sigo allí, pero cada vez menos en ella y más en su cotidianedad, más su amigo, menos suyo, aún sigo, dejando lo que fuí, una circusntancia veraniega, para pasar a ser el que da consejos sobre tablas de planchar y discos duros.
pero aún sigo.

y escucho el disco de versiones de Explosions in the Sky.
All of a Sudden I Miss Everyone

3 comentaris:

Fet ha dit...

Pues la tabla de planchar que me recomendó va de fábula.

Fet ha dit...

(La capital de Turquía es Constantinopla).

V. ha dit...

pues la suya desapareció de su casa y pilló un cabreo de tres pares de narices.